Dave's Third Crystal Set. — It's A Mystery Set!

Dave's third crystal set

Font Decrease Font Increase

Poate cineva sa ma opreasca! Yep,Incet si sigur am reusit sa planific si acest crystal set. Am cumparat mai multe componente si sant gata sa ancep !Acest set se bazeaza pe "Mystery Crystal Set" publicat in 1932. Am folosit designul inspirat de Dan Petersen, W7OIL. Dan a descoperit incalceala din acest design si mi-a trimis cateva fisiere zip cu acest radio. Acesta este primul meu radio la care am folosit o bobina rotunda, asemanatoare cat de cat cu o bobina paianjen. Am construit si incercat aceasta bobina paianjen ,dar pur si simplu nu a functionat corect!Detaliile despre aceasta bobina sant in articolul mentionat mai devreme . Apoi am folosit 40 /44 spire cu sarma litata pentru circuitul de acord si 30 spire cu sarma argintata inbracata pentru circuitul de detectie.Aceste fire sant de tipul celor folosite la bobinele radio ,dar functioneaza foarte bine si cu acest tip de tub bobina Acest tub de carton este de la o cutie de sare ,pe care l-am facut rost de la vecina mea Gloria Am taiat acest tub in jumatate. Nu am pregatit in mod special aceasta bobina si sper cu acasta mostra sa nu aveti probleme.

Am cautat din nou la magazinul on line "Bed Bath and Beyond" in cautare de o noua cutie .(box) Cu aceasta cutie modificata de dimensiunile 5x5 inches latime si 7 inches inaltime totul este pregatit M-am gandit ca acest receptor va fii un bun aparat, condensatorul si bobina difera fata de cele de dinainte .

Am construit acest crystal set cu impedanta joasa de iesire.Am adaugat o rezistenta de 33 ko pe iesire la casti Am dorit folosirea unor casti crystal in loc de casti electromagnetice

Pentru partea de sus am folosit 3/16 inch material negru bakelita (textolid) Acest material l-am taiat cu o foarfeca de tabla, lasand 1/8 inch peste margini grosimea cutiei Apoi am dat cele 4 gauri de sus unde am pus 4 conectori izolati Dupa aceea am curatat marginea ,pentru a fii curata si aspectoasa Multumirile mele vecinului meu Tim Myers,pentru ajutorul pe care mi la acordat in realizarea acestui crystal set indicatiilor si materialelor puse la dispozitie. La fel ca la un loc de munca stabil in cazul lui.

Oricum acest radio arata foarte frumos ,sper sa va placa !

73, Dave - N2DS

Dave's third crystal set Inside the Mystery Crystal Set   Dave's third crystal set Image by Dan Petersen, W7OIL

Inside view & Schematic

Dave's third crystal set Inside   Dave's third crystal set Coil

The bifiler wound coil & The inside view.